גדעון רייכר נלחם בשבילכם!

20 ביולי 2014

דואר ישראל הקפיד על שיגרה והמשיך להעביר דברי דואר לכתובת הישנה.

Filed under: דואר ישראל — גדעון רייכר @ 13:39

נעמי ובני משפחתה עקרו לדירה חדשה.הם נטשו את תל אביב ההומייה לטובת רמת גן היותר צנועה. בתום החגיגה פנו לרשות הדואר וביקשו להפעיל את השירות הנודע: "דואר עוקב לכתובת החדשה". ההבטחה המפורשת שניתנה היתה: כל דבר דואר שישוגר לכתובת הישנה יופנה לאלתר לחדשה.

ברשות הדואר בירכו על ההעברה והודיעו כי תוך שבועיים מרגע הבקשה יפעל השירות לשביעות רצונם המלאה ואף טרחו ושיגרו לבני המשפחה מכתב ברכה מהרשות המבשר להם על הפעלת השירות המופלא.

חלפו שבועיים והדייר בכתובתם הישנה זועק לעזרה: "הדואר שלכם ממלא לי את התיבה". בבית משפחתה של נעמי הונהגה שיגרה חדשה: מדי יומיים, שלשה, נוסע אחד מבני המשפחה לכתובת הישנה מחפש חנייה שעה ארוכה, מקיש בנימוס על הדלת ומבקש סליחה, ונוטל את דברי הדואר המשוגרים בדרך שיגרה לכתובת שלא השתנתה.

נעמי מדווחת לנו על סדר יומה: היא מתעוררת משנתה ומטלפנת לשירות הדואר העוקב ושומעת את התגובה: נשמח להשיב על שאלותיך בנוגע לשירות… נא להתקשר למדור תלונות.

מדור תלונות מבטיח בחגיגיות רבה: נשוב אליך במהרה אך ממשיך לשמור על זכות השתיקה.

מעת לעת כאשר היא מוחה דמעה וחוזרת ומבקשת עזרה היא נשאלת דרך שיגרה אותה שאלה עצמה: איזה סוג דואר את מקבלת ?אההה.. זה לא אצלנו.. עליך לפנות למחלקה דואר עוקב משם תגיע העזרה.

"דואר עוקב" מגיב במהרה : "זה לא אנחנו… נעביר אותך למודיעין". ובינתיים מחוגי הזמן נעים ללא הפוגה: חודש, חדשיים, ואף שלשה, נסיעה לתיבת הדואר הישנה.. התנצלות. בקשת סליחה ומחילה והדיירים המוטרדים בדירה שנמכרה מעלים ארשת של תמיהה, ושוב פנייה נרגשת לשירות המבטיח כי כחץ מקשת תוסדר התקלה.

התחנה הבאה בשרשרת הפניות הפכה לקבועה: "תפני בבקשה למודיעין והם ידעו כיצד לטפל בפנייה". ולפתע ניצוץ של תקווה : "גבירתי עליך לפנות למינהל מרחב תל אביב זו הכתובת המושיעה".

נעמי מדווחת לנו כי עד מהרה למדה את שמותיהם של כל הפקידות שניסו לסייע אולם הרימו ידיהם לאות כניעה. היא רשמה ביומנה: רונית החביבה, קטי המקסימה, עדינה דיברה ברכות מפתיעה ,וגם סילבי רבת תושייה.

דפי היומן הוסיפו עוד שורות כגון: "גברתי הנכבדה את חייבת לדבר עם דואר עוקב"… וכך חוזר חלילה.

יכולנו להמשיך ולמלא עוד דף של בקשות עזרה אבל נעמי דחקה בנו וכתבה: "אני נואשת …אנא…".

כמנהגנו, פנינו לרשות הדואר שהגיבה בחץ מקשת והתוצאה הייתה הבטחה חגיגית : רונית מדואר עוקב ביררה וגילתה את התקלה והדואר יגיע מעתה לכתובת החדשה. הידד וברכה.

עקבנו אחר ההבטחה שניתנה לפני חדשים אחדים ואנחנו שמחים לבשר כי מאז, זורם הדואר לכתובת החדשה והחיוך שב והאיר את פני המשפחה.

אין תגובות

אין תגובות.

פיד RSS של התגובות על פוסט הזה

פוסט זה סגור לתגובות.

Powered by WordPress