גדעון רייכר נלחם בשבילכם!

20 ביולי 2014

גדעון רייכר בשבילכם/ טלפון נייד ששבת

Filed under: חברות סלולר,רמי לוי — גדעון רייכר @ 13:44

אנחנו מגלים כל פעם בפליאה שכאשר לקוח בארצנו הקטנה מתלונן על טלפון נייד שמשבית את השמחה, במקום ליפול על צווארו לבקש את סליחתו להחליף את מכשירו או להחזיר לו את כספו נוקטים אצלנו בדרך מוזרה שבה מעמיסים על עובדי השירות ים של קריאות מצוקה, החזרות, תיקונים ודברי תוכחה. זו הייתה ההקדמה ומעתה ניגש לעיקרי הפרשה.

החייל גיא המשרת נאמנה בצבא רכש מכשיר "סמסונג גלקסי" בסניף איילון של רשת רמי לוי הנודעה.

בתום ארבעה חדשי שיחה התגלתה במכשירו תקלה. הוריו פנו בשמו למעבדת השירות "בטר סייף " שצויינה בתעודת האחריות והסתבר למרבה הפליאה שהמעבדה איננה קיימת כלל ומקומה לא נודע.

אם המשפחה המייצגת את בנה השומר על גבולות המולדת, צעדה לסניף שבו נרכש המכשיר על מנת לברר את התעלומה, ושם היו נבוכים לגילוי המרעיש שהכתובת בכתב האחריות כלל לא קיימת, והציעו לשלוח את המכשיר למעבדה אחרת על מנת שיתחקו אחר מקור התקלה וימציאו לה מזור ותרופה.

מרגע זה לחץ הדם עולה בהתמדה. התיקון, כמצויין בכתב האחריות, דורש ארבעה ימי עבודה במקרה הזה נאמר למשפחה, כי המכשיר יושבת עשרה ימים ללא הפוגה. האם היו מוכנים בחברה להעניק לחייל מכשיר חלופי שימנע את נדר השתיקה? חלילה.

גיא, כחייל קרבי, היה זקוק למכשיר שהמיסרונים שלו עדיין פעלו ללא תקלה ועל סרב להצעה והמשיך להחזיק במכשיר הנכה ארבעה חדשים נוספים עד ליום שחרורו מן הצבא. כאשר פשט מדיו פנה לסניף, השאיר את המכשיר לתיקון, והתוצאה: הנייד שב לבעליו מקולקל יותר משהיה.הסוללה התרוקנה מבלי יכולת להטעינה.

ושוב נסע החייל המשוחרר לחנות שבו נרכשה ה "מציאה" ועובדת השרות החרוצה הבטיחה בלי נדר ושבועה כי למחרת יקבל תגובה מהירה.

לא כך היה.

פנייה חדשה למוקד הארצי של רשת רמי לוי גזלה חמישים וחמש דקות של המתנה רצופה. התוצאה? תשובה מעורפלת ובלתי ברורה.

אם רמי לוי בכבודו ובעצמו קורא את מדורנו, עצתנו יעוצה, זה הרגע שבו משחררים את המערכת העמוסה משפע של קריאות לעזרה ופותרים כחץ מקשת את הבעייה.

כעבור עוד מספר ימים של המתנה טילפן איציק מהמעבדה והבטיח לתקן את המכשיר אם כמובן יגיע אליו למקום העבודה.

הטלפון המיוחל יצא לתחנתו החדשה במסע.

"המכשיר תוקן" שאג בשמחה איש המעבדה אלא שמיד התבררה הטעות המביכה: הוא דיבר על מכשיר אחר של לקוח אחר. בירור נוסף הוליד תגובה מרגיזה והיא מוגשת בזה ככתבה וכלשונה: "המכשיר שלכם טופל על תקלה שכלל לא נמצאה".. " המעבדה תיצור אתכם קשר במהרה. " נכון. גם ההבטחה הזו הופרה.

יכולים היינו להמשיך ולהכביר עוד שפע של מלים אבל קוראינו היקרים בוודאי נחפזים לעמוד הבא במוסף הנפלא, ועל כן נדבר בשפה מהירה.

ההבטחה החדשה הייתה חגיגית ונעימה: לא הצלחנו לתקן את המכשיר ועל כן תקבל חדש ללא כל תמורה מאחר ומדובר בתקופת האחריות שטרם נמוגה.

האם בכך הסתיים מסע התלאות המיותר? חלילה.

הנציג המבטיח נמוג כלא היה. כאשר אותר מקום מחבואו הודה: כרגע אין מכשיר חדש בנמצא. "משונה ", לחשו בני המשפחה, "הרי גלקסי 4 הוא דגם נפוץ לכאורה ".

המשך המסע המפרך העלה את לחץ הדם של המשפחה המאוחדת סביב הבן המופתע : "גלינו קורוזיה במכשיר ועל כן לא תקבלו תמורה."…

כלומר, שבועות רבים של המתנה וטרטור בלתי פוסק מוליד אבחנה דקה: רק עתה נתגלתה קורוזיה לכאורה, במכשיר שפעל ארבעה חדשים בלבד, מאז יצא בדרכו למעבדה.

נחסוך את ההמשך והתוצאה הרי ידועה: פנייתנו הולידה סיום נאות למסכת העגומה : "לפנים משורת הדין נעניק מכשיר חדש ללקוח, מבלי שיוסיף אגורה. "…

רמי לוי היקר. אנחנו מעריכים את פועלך, אנא קבל מאתנו עצה טובה: כנס את עובדיך לאסיפת חרום והעבר להם את עיקרי התורה: תלונה על מכשיר צריכה להוליד תגובה מידית ללא סחבת מקוממת ורעה: החלף את המכשיר שכשל בחדש וחסוך מעובדיך ים של פניות הכרוך בהוצאות מיותרות, מרחיק לקוחות, ופוגע במוניטין ובשם הטוב.

אין תגובות

אין תגובות.

פיד RSS של התגובות על פוסט הזה

פוסט זה סגור לתגובות.

Powered by WordPress