גדעון רייכר נלחם בשבילכם!

21 באוגוסט 2011

מכשיר הפלאפון של המנוח ממשיך לא לתת מנוח

Filed under: אורנג',חברות סלולר — תגיות: , — גדעון רייכר @ 16:53

יהודית מחזיקה כבר עת רבה במכשיר טלפון סלולרי שהיה שייך לבעלה שמת  באחרונה.המכשיר קרוב לליבה מה עוד שבמענה הקולי נשמע קולו המתרונן של בעלה עוד בהיותו בחיים וקולו היה צלול ורב תעוזה. האלמנה החזיקה במכשיר  שלא גבה שום תשלום ועמלה למעט חיובים על שיחות שקיימה מעת לעת במכשיר שהיה שייך לבעלה. באחרונה  כבה מסך המכשיר ובמרכז השירות של חברת פרטנר – אורנ'ג  אמרו בדאגה כי אין למסך שגווע שום תקנה. יהודית ביקשה מנציגי החברה להניח למכשיר הישן שברשותה ולא לבצע בו שום פעולה וכל בקשתה היתה מעת לעת להתקשר אליו ולשמוע במענה הקולי  את בעלה המנוח שאותו כה אהבה.היא ביקשה מהחברה רבת המוניטין והיוקרה לרכוש מכשיר חדש ופשוט     שאינו רב תיחכום ויוקרה וחתמה על תכנית של 100 דקות שיחה מדי חודש תמורת 50 שקלים שיגבו מחשבונה. זה הרגע בו החל מחול השדים והתעריפים להשבית את מנוחתה. מדי חודש  שיגרה אליה חברת אורנג' חשבונות וחיובים גם עבור המכשיר של בעלה המת.מלבד החטא הכבד הזה גם מחקו מהתיבה הקולית את קולו של בעלה כך ששוב לא שמעה אותו כאשר ביקשה. החיובים הפרועים היו על גלישה שלא בוצעה טריוויה שלא ידעה את פשרה גם תשלום ביקשה החברה עבור מכשיר טלפון חדש בעוד שהמספר אותו קיבלה היה ישן  שכבר היה ברשותה עת רבה.החגיגה הצורמת לא פסקה  ויהודית פקדה לפחות ארבע פעמים את מרכז השירות של החברה.היא גם שוחחה עם נציגי מחלקות שונות ואפילו טרחה ונסעה למשרדיהם בראש העין אולם משימתה לא צלחה.החיובים המוזרים והמרגיזים נמשכו ללא הפוגה. הם מזכים ואחר כך מחייבים ממציאים סכומים משונים ואחר כך מתנצלים.יהודית התפנתה מכל עיסוקיה ובדקה בקפידה את שפע החיובים והזיכויים שירדו עליה כרוח סערה וגילתה כי חויבה מעל המידה הראוייה בעוד שהחברה טענה כי הלקוחה המעונה חייבת להם סכומי כסף עבור שיחות שלא ביצעה. כאשר  כלו כוחותיה ושוועתה לא סייעה להיחלצות מצרתה פנתה אלינו וביקשה עזרה. ושוב חזרנו כמנהגנו ושיגרנו את התלונה להנהלת החברה וביקשנו תגובה לתלונה והתוצאה היתה מהירה. עמליה גלזר דוברת חברת פרטנר הגיבה כחץ מקשת וקבעה בניסוח   חד ובהיר כי החברה מצרה על המקרה ומבקשת להביע את התנצלותה העמוקה בפני הלקוחה.  דוברת פרטנר אורנג' גם מודיעה כי נערכה שיחה עם הלקוחה וחשבונה זוכה על כל התקופה הנדונה. ואנחנו מקוים כי מחשבי החברה שוב לא יחגגו על חשבונה והיא לא תיאלץ להתדפק על דלתנו פעם שניה

אין תגובות »

אין תגובות.

פיד RSS של התגובות על פוסט הזה TrackBack URL

כתיבת תגובה

Powered by WordPress