גדעון רייכר נלחם בשבילכם!

9 ביולי 2011

GPS גישש באפלה עד אשר באה הישועה

Filed under: כללי — גדעון רייכר @ 20:26

ליאור מנס ציונה משמיע זעקה עמוקה כאשר הוא מגולל באזנינו  את סיפורו רב התוגה.הוא נדד מחברת סלקום

רבת התהילה לחברת אוראנג' שאנשיה הבטיחו לו חוויה  משתלמת ומועילה.הוא חתם בחדווה על עיסקה  אשר תבטיח לו שיחות רבות ריגוש ועדנה וכן מחשב  שיריץ תוכנות ללא תקלה  וגם גלישה ובעיקר דיבורית ומכשיר גי. פי אס שיגשש את דרכו באפלה. מור הנציגה היתה כה אדיבה  עד אשר ליאור  מחה דמעה של אושר והשמיע אנחת הקלה.חלף רק יום אחד  מאז נחתמה העיסקה והמכשיר לא חובר לחברת אוראנג על אף ההבטחה החגיגית שניתנה  בתום חתימת העיסקה. מור הבטיחה באדיבות רבה כי בתום היום לקראת השקיעה תתבצע ההחלפה.למחרת אכן נותק מסלקום שליוותה אותו עת ארוכה ואוראנג' נכנסה לתמונה. כאשר התקשר לחברה על מנת לתאם התקנת דיבורית למכשיר הגי.פי.אס הובהר לו כי את הדיבורית יצטרך לקבל אישית באחד מסניפי החברה. חלף יום שבו היה שרוי בדריכות רבה ולמחרתו המתין 45 דקות בסניף החברה בראשון לציון המוריקה אולם מנהל הסניף הבהיר לו בשפה רפה כי הם לא מספקים את השירות הזה ויהיה עליו לחפש מוצא.למחרת פקד סניף אחר של החברה ונתבקש להמתין שעה וחצי ועל כן נטש את המקום בזעם ואיבה. חלף עוד יום ובו קיים שיחה עם נציגת החברה אשר הבטיחה לו כי ישוב לסניף בראשון לציון ושם יתקבל חיש מהרה.כאשר הגיע למחרתו על מנת לממש את ההבטחה אמרה מנהלת הסניף כי הגיעה השעה שבה תפרוש לביתה ויהיה עליו להמתין שעה וחצי עד אשר תוגשם המשימה. לאחר המתנה של 45 דקות על הרצפה מאחר  והסניף היה עמוס לעייפה ניגש למנהלת אחרת שהחליפה את הקודמת ובתום  בירורים רבי ריגוש שגזלו שעה ארוכה התברר לו לחרדתו כי ערכת גי. פי אס חסרה כרגע במחסני החברה.  מערכה חדשה זה עתה נפתחה. המנהלת הבטיחה כי יתקשרו אליו בהקדם על מנת לתאם את ההרכבה אולם מאומה לא קרה. אחר כך ביקשו ממנו כי יתאזר בסבלנות עוד יממה וזו מוצתה ללא כל פעולה.המשך המחזה רב היסורים מעיד על אוזלת יד רבת מבוכה.ליאור נדרש לנסוע מביתו לתל אביב  על מנת להשלים את העיסקה. הוא מחה והובטח לו כי המכשיר המובטח שיאפשר לו  למצוא את דרכו באפלה יגיע לביתו במהרה. לא כך היה.עוד יום חלף והגי. פי. אס נחת בביתו בשעה טובה אולם כאשר הגיע שעת ההרכבה התברר כי המכשיר איננו תואם את הדיבורית שסיפקה לו  חברת אוראנג' רבת הותק שסניפיה פרושים ברחבי המדינה. ושוב התקשר במרירות רבה למשרדי החברה הוא שוחח עם אביתר שהעבירה אותו לאריאל שהבהיר כי אלינור היא בעלת התשובה הראוייה וזו למרבה המבוכה כלל לא ידעה כיצד לנהוג בטרחן שביקש את עזרתה. חלף עוד יום רב תהפוכות וכאב ואף רגשי בחילה ומחברת אוראנג' ביקשו לברר האם מכשיר הגי.פי.אס כבר הגיע לביתו בשעה טובה. הוא פרץ בבכייה ואמר כי הרי המכשיר שכבר נאסף לביתו איננו מתאים להרכבה. זה הרגע שבו שאג מנהמת לבו ופנה אלינו בבקשת עזרה.הוא ביקש מאתנו לברר האם מדובר בסרט אימה והאם הגיוני, כך שאל, שחברה כה גדולה ורבת מוניטין תנהג בו ברשלנות גמורה.שעה קלה לאחר שפנינו למשרדי החברה התבשרנו כי המכשיר החדש הותקן במכוניתו לשביעות רצונו המלאה .הובטח לו גם פיצוי בסך 250 שקלים והחברה הרעיפה עליו שפע רב של התנצלויות וחיבוקים. ושוב אנחנו שואלים: האם אכן הופקו הלקחים? מדוע שלא יוזעקו כל עובדי החברה השותפים לדבר הטרטור לישיבה דחופה שבה יוסקו מסקנות למען תימנע מכשלה נוספת כמו זו שניתן היה למנעה

אין תגובות »

אין תגובות.

פיד RSS של התגובות על פוסט הזה TrackBack URL

כתיבת תגובה

Powered by WordPress