גדעון רייכר נלחם בשבילכם!

16 במאי 2011

עוד עוולה סלולרית

Filed under: כללי — גדעון רייכר @ 23:11

רוני קרניאל  ובעלה אוחזים במכשיר טלפון של חברת אוראנג' מאז היווסדה. באחרונה זכו בני הזוג להצעה נדיבה וחסכונית אשר תוזיל את עלות הדיבור המשפחתי שנמשך ללא הפוגה. החשבונית ששוגרה לביתם בתום טכס קבלת התכנית החדשה גרמה להם צמרמורת ואף  רוגזה רבה. התכנית החדשה לא התעדכנה  וגודל החשבונית גרם להם לנדודי שינה. ברורים חוזרים ונשנים וטלפונים נואשים קצרו פרי באושים. נציגי החברה לא הצליחו לעכל את פרטי התכנית החדשה ולהוזיל את מחיר החבילה. ההבטחה הופרה וזעמם של בני הזוג קרניאל גאה ועלה. בתום מאבק  מילולי והמתנה מרובה נתבשרו כי  הזיכויים יוחזרו רק בחשבונית הבאה שטרם נולדה. אחר כך חזרו בהם אנשי אוראנג' והבטיחו בנקיטת חפץ ושבועה כי היא תתעדכן תוך יממה והפרשה תבוא על פתרונה. לא כך היה. בתום מסע תחינות ובכי ללא הפוגה התברר להם כי בניגוד להבטחה התכנית איננה כוללת הודעות טכסט אלא רק שיחה בטלה. ושוב חזרה על עצמה הפרשה המוכרת והמרגיזה: ויכוחים, המתנה ארוכה ונדנודים והחשבונית ממשיכה וגואה מדי חודש בחדשו ללא הפוגה. שני בני הזוג לבשו בגדי עבודה ופסעו לתחנת השירות הקרובה. שעות ארוכות ישבו ודיברו והדי הויכוח הבקיעו את שלוות השכונה .בתום מאבק הוחזר כספם ללא כל הצמדה ופיצוי כחוט השערה. עוד בטרם נדמו הדי הקרב שגווע וכבר הומטרה עליהם הפגזה חדשה. בניגוד למובטח לא כללה התכנית שיגור אסמאסים לארצות הגולה.על אף שפע ההפצרות וההמתנות המיגעות והארוכות שחלקן נמשך 45 דקות לא עודכנה התכנית וכספם נבלע במכונה המשוכללת והיעילה של חברת אוראנג' רבת התהילה. גם התסבוכת הזו המרגיזה באה על פתרונה בתום מסע רב עמל ויגיעה. מעודדים מסיום הפרשה  ביקשו בני הזוג להצטרף למסלול של החברה המכונה"חבר" שעיקרו  הוזלת החשבון הסלולרי במידה ניכרת וגדושה. הוריה של רוני הסכימו כי התכנית  החדשה והמבטיחה תכלול את הטלפונים שלהם והחשבון הועבר על שמם.לכאורה פעולה פשוטה אולם מחשבי החברה לא היו מסוגלים לעכל את התמורה המרעישה שחלה בחשבונות המשפחה.החבורה כלה נדהמה לגלות  כי בחשבונית ששוגרה חויבו על עלות שימוש חודש מלא בתכנית שזה עתה נרקמה בעוד שמדובר היתה בעשרה ימים בלבד מאז נכנסה לתוקפה. ושוב התבצע נוהל ההמתנה הארוכה של עשרות דקות  נטולות חדווה ובסיומה הודיע נציג החברה בשפה ענינית ויבשה כי לא נפלה כל טעות ומדובר במדיניות ידועה שעיקרה: כאשר קונים חבילה משלמים על כלה גם אם תחולתה היא רק יממה.זה הרגע שבו תלשה רוני את שערה ופנתה אלינו בקריאת מצוקה.

דוברת פרטנר החרוצה הגיבה במהרה וקבעה ללא הסתיגות כי מדובר בחיוב שגוי והיא מבקשת מחילה. התגובה כללה התנצלות רבתי והלקוחה זוכתה בפיצוי לשביעות רצונה. הלקח שאנו מבקשים כי החברה תסיק מהפרשה הוא קל להבנה. ראוי שכל נציג ועובד בחברה יעבור הכשרה ראוייה בה ילמד את כל רזי התכניות הסבוכות שרק יחידי סגולה מתמצאים בהגיונן הנסתר מבני אנוש בעלי הבנה נחותה. הגיעה העת שחברות הטלפון הסלולרי המקיזים הון עתק מכיסינו ישכללו את השיטה ולא יסבכו אותה לבלי תקנה.ראוי כי תיפסק השיטה בה אנחנו הבורים ברזי התוכנה הסבוכה מכלים את ממוננו ללא הפוגה.

אין תגובות »

אין תגובות.

פיד RSS של התגובות על פוסט הזה TrackBack URL

כתיבת תגובה

Powered by WordPress