גדעון רייכר נלחם בשבילכם!

8 בפברואר 2011

יס מטרטרת לקוח ללא כל חרטה אולם אחר כך מבקשת מחילה.

Filed under: כללי — גדעון רייכר @ 13:27

 

יצחק בוגנים מכפר סבא קיבל החלטה חגיגית ואף חשובה. הוא יצטרף בחגיגיות רבה לחברת הלווין “יס” שתשגר את שידורי הטלוויזיה לביתו להנאת בני המשפחה.השיחה עם נציג השירות רב הנימוסים הולידה פרי הילולים.הנציג פירט באזניו מגוון של שירותים ושיגר לביתו באמצעות שליח שפע רב של טפסים. בתום מסכת החתימות רבת השמחה הובטח לו מועד להתקנה מהירה. נאמר לו כי שליח יבוא לביתו ויחבר אותו למערכת המשוכללת של החברה. הטכס רב הרושם נקבע ליום ששי בשעת בקר רעננה אולם קריאה בהולה מנציג חברת “יס” בישרה לו כי הטכנאי המובטח יגיע רק בשעת אחר הצהריים בטרם חשיכה. יצחק סרב סרב בטענה כי איננו רוצה לחלל את השבת שתלכוד את מלאכת ההתקנה בשעה בלתי ראוייה בעוד שבת המלכה פוסעת לביתו במלוא הדרה.נציג “ יס” הבטיח בנקיטת חפץ ושבועה כי הנציג המוסמך יפקוד את ביתו ביום ראשון בשעת בקר כשרה..בני המשפחה לבשו בגדי חג והמתינו בציפייה דרוכה אולם קריאה עצבנית מחוגי חברת “יס” בישרה כי הטכנאי יבוא ביום אחר וההבטחה שוב הופרה.משה התעקש בתקיפות רבה ותבע כי הטכנאי יגע עוד באותו היום ויבצע את ההתקנה  שנדחתה. ואכן בשעת אחר הצהריים הגיע טכנאי של החברה והחל במלאכה בנמרצות רבה אולם אז גילה לחרדתו כי חסר לו חלק חיוני בלעדיו לא ניתן להשלים את המשימה. הוא ארז את חפציו וביקש מהנהלת “יס” לתאם מועד חדש להשלמת מלאכת ההתקנה שהסתבכה.ושוב נקבע מועד חדש למשימה שכשלה אלא שגם הפעם הזו בשעה המובטחת התקשרה נציגה של החברה ובישרה בקול נכאים כי המועד שוב נדחה.היא הפיחה רוח תקווה  ומלמלה: “אולי ראוי לקבוע מועד אחר שבו יגיע העובד המיומן  שלנו וישלים את המשימה”.משה הרים את קולו במחאה וטען בתקוף כי מדובר בטרטור שחייב להיפסק במהרה.כאשר דרש תגובה מהירה התקשרה אליו נציגת החברה ושאלה בקול רך אם הוא חש עצמו כשורה והתענינה בשלומו והוא תבע במפגיע  לדבר עם נציג מוסמך של ההנהלה. בקשתו נדחתה. עוד נציג שלא הזדהה דיבר אתו בשפה בוטה ואף הציע לו בעברית קלה: “אם אינך מרוצה אתה יכול להתנתק בכל שעה ולבטל את ההזמנה”.יצחק  תבע לשוחח עם נציג של ההנהלה שיואיל להזדהות בשמו לקבל על עצמו אחריותמלאה  ולהפסיק את הטרטור הבלתי נפסק שאיננו עומד על סף נעילה. בקשתו סורבהומחלאתו נחנקה והוא פנה אלינו בבקשת עזרה. יצחק מחה דמעות של צער ועלבון וקבע: אני חסר אונים ואני זקוק  לעזרה מהירה.

כחץ מקשת שלפנו את חרבנו מנדנה  ופנינו להנהלת “יס” בשאלה שתבעה תשובה מהירה:מדוע לקוח המצטרף לשורות החברה מטורטר ומושפל ללא הפוגה? התערבותנו נשאה פרי  ודוברת החברה מסרה לנו כי הלקוח  המושפל זכה להתנצלות רבתי ואף תואם אתו מועד להתקנה מהירה.הוא גם זוכה ב600 שקלים כפיצוי על הטרטור  והמתנת הסרק המעליבה. עוד קבעה כי הלקוח שנפגע יוכל לצפות בערוץ לוגי במשך תשעה חדשים ללא תשלום של אגורה גם יזכה לממיר במחיר מוזל ולא יצטרך לשלם לטכנאי אפילו אגורה שחוקה.

הדוברת שירלי ברלר מאירת הפנים חתמה את תגובתה בהתנצלות כנה שיצאה מעומק לבה.אנחנו מברכים כמובן על התגובה הנאותה אבל ממשיכים לשאול ללא לאות את השאלה: מדוע לא ניתן לנהוג אחרת .ומדוע מאמללים לקוח שביקש להצטרף לשירותי החברה שכידוע נאבקת עם מתחרים המבקשים לנגוס ברווחיה ולזכות בלקוחותיה?

אין תגובות »

אין תגובות.

פיד RSS של התגובות על פוסט הזה TrackBack URL

כתיבת תגובה

Powered by WordPress