גדעון רייכר נלחם בשבילכם!

6 בפברואר 2011

מעשה נוכלות שלא נס ליחו במלאת עשור ללידתו

Filed under: כללי — גדעון רייכר @ 11:22

צביה ברמי מכרמיאל תידלקה לפני כעשור שנים את רכבה ואחד מעובדי התחנה הסמוכה לביתה נטל בעורמה את ספח החיוב וחגג ללא מעצורים על חשבונה. הוא רכש על שמה ארבעה מכשירי טלפון סלולרי מחברת "אוראנג' הנודעה לאחר שזייף את חתימתה והחל לשוחח על חשבונה ללא מעצור והפוגה. כאשר המריא חשבונה לסך של אלפי שקלים והיה חריג להיקף השיחות הצנוע אותו קיימה פנה אליה נציג "אוראנג' " ושאל בפליאה: מדוע את מרחיבה בשיחה ואינך משלמת את חובך התופח ללא מעצור והפוגה? היא נשבעה ואמרה כי לא רכשה מעולם אפילו מכשיר טלפון אחד באותה חברה ולטענתה מדובר בגניבה מתוחכמת ומגונה. עד מהרה גילתה כי אין מאמינים לשבועתה. היא טורטרה ממחלקה אחת לחברתה ומעובדת שרות אחת לרעותה וכאשר תבעה מ"אוראנג' " את החוזה המקורי עליו כביכול היא חתומה – לא נענתה. היא מיהרה להתלונן במשטרה על מעשה המרמה והגניבה אולם זו סירבה להיכנס לעובי הקורה. כאשר גילתה צביה הנואשת כי חומת הסירוב גבוהה פנתה אלינו בזמנו בקריאה לעזרה . נענינו כהרף עין החיוב בוטל והפרשה גוועה. והנה באחרונה במלאת תשע שנים לפרשה המכאיבה גילתה צביה בתיבת הדואר בביתה הודעה תקיפה מעורך הדין המייצג את חברת "אוראנג' " הגדולה והוא תובע ממנה כמעט רבבת שקלים ומאיים כי אם לא תשלם את חובה תוך שבעה ימים יעוקל רכושה והיא תשלם רבית פיגורים גבוהה. צביה פרצה בבכייה מרה ומיהרה לשגר לתובע את ההבטחה הישנה הקובעת כי הפרשה חתומה וכי מדובר במעשה נוכלות שנעשה על חשבונה. תגובת חברת הטלפון הסלולארי היתה פושרת וקרירה: המתיני גברתי ונבדוק מחדש את הפרשה. צביה שנחרדה לגלות כי מעשה הנוכלות שנעשה על חשבונה רודף אותה ללא הפוגה פנתה אלינו שוב בקריאה נואשת לעזרה. פנינו לחברת "אוראנג' " בתביעה לחתום את הפרשה ונענינו עד מהרה. נציגת החברה התקשרה לצביה וקבעה בשפה רפה שאכן החוב בוטל בזמנו כלא היה ומדובר במעשה שגגה. צביה ביקשה באמצעותנו מכתב רשמי ובו הצהרה כתובה כי החוב בוטל ושוב לא יקום לתחייה ואף ביקשה התנצלות על הטרטור שנמשך עוד מהמאה שעברה. היא גם פנתה אלינו ותמהה: האם ייתכן כי בעוד עשור יפנו אלי שוב בכתב תביעה? כיצד ייתכן שחוב שהתברר כי לא היה שב לתחייה? ואם לא הייתי שומרת על המסמכים האם לא הייתי נאלצת לשלם עבור מעשה המרמה?

הצטרפנו לתמיהתה, פנינו לדוברת " אוראנג' " וזו הגיבה במהרה: אנו מתנצלים בפני הלקוחה על אי הנוחות שנגרמה לה. נערך בירור מקיף ונתגלה כי החברה לא עודכנה כהלכה ועל כן שוגר מכתב לביתה של הלקוחה המאשר כי לא קיים חוב על שמה.

אנחנו מצפים להרבה יותר מנציגת החברה. אנחנו נחושים בהשקפה כי היא ראוייה להתנצלות מלווה בזר פרחים שיישלח לביתה בתוספת תשורה אפילו צנועה. לא ייתכן שטרטור כזה ועוגמת נפש כה גדולה תסתיים במכתב יבש נטול השראה. אנחנו מצפים מ"פרטנר' " כי יאמצו את המלצתנו הנחושה.

אין תגובות »

אין תגובות.

פיד RSS של התגובות על פוסט הזה TrackBack URL

כתיבת תגובה

Powered by WordPress